Pirkšanas - Pārdošanas noteikumi

Preču pirkšanas un pārdošanas noteikumi

  1. Vispārīgie noteikumi

1.1. Šī elektroniskā veikala noteikumi (turpmāk - Noteikumi) ir Pircējam un Pārdevējam (turpmāk - Pārdevējs) juridiski saistošs dokuments, kas nosaka Pušu tiesības un pienākumus.
1.2. Pārdevējam ir tiesības mainīt, grozīt un papildināt šos Noteikumus jebkurā laikā. Pircējs ir informēts par izmaiņām Noteikumos elektroniskā veikala mājaslapā.

  1. Pirkšanas-pārdošanas līguma pārskats

2.1. Pirkšanas-pārdošanas līgums starp Pircēju un Pārdevēju tiek uzskatīts par noslēgtu, kad Pircējs elektroniskajā veikalā noformē un iesniedz preču pasūtījumu, iepriekš iepazīstoties ar šiem noteikumiem.

  1. Pārdevēja tiesības

3.1. Neparedzētu svarīgu apstākļu gadījumā, Pārdevējs var var uz laiku vai pilnībā apturēt elektroniskā veikala darbību, iepriekš nebrīdinot Pircēju.
3.2. Ja Pircējs cenšas kaitēt elektroniskā veikala darbībai, stabilitātei un drošībai vai pārkāpj sev noteiktos pienākumus, Pārdevējam ir tiesības bez brīdinājuma ierobežot vai apturēt viņa piekļuvi elektroniskajam veikalam.

      4. Pārdevēja pienākumi

4.1. Pārdevējs apņemas padarīt elektroniskā veikala pakalpojumu izmantošanu iespējamu, kura darbības nosacījumus nosaka šie Noteikumi.
4.2. Pārdevējs apņemas piegādāt preces, ko iegādājies Pircējs, ar Pircēja izvēlētās piegādes metodes palīdzību, pamatojoties uz šajos Pirkšanas - pārdošanas noteikumos noteiktajiem nosacījumiem.
4.3. Ja, neparedzētu apstākļu dēļ, Pārdevējs nevar piegādāt tiešsaistes veikalā iegādātās preces, Pārdevējam ir tiesības lauzt Pirkšanas-pārdošanas līgumu, iepriekš par to brīdinot pircēju. Pārdevējs var piedāvāt līdzīgu preci. Ja Pircējs šai iespējai atsaka, tad pārdevējs apņemas atgriezt samaksāto summu 3 darbadienu laikā.
4.4. Ja pircējs rīkojas pēc punkta 5.2. Pārdevējs apņemas atgriezt samaksāto summu Pircējam 5 (piecu) darbadienu laikā no atgriežamās preces saņemšanas dienas.
4.5. Pārdevējs var neatgriezt samaksāto summu Pircējam, līdz prece nav atgriezta Pārdevējam vai līdz Pircējs nesniedz pierādījumu, ka prece ir tikusi nosūtīta atpakaļ Pārdevējam, atkarīgs no tā, kura situācija notiek pirmā. 
 

  1. Pircēja tiesības

5.1. Pircējam ir tiesības iegādāties preces elektroniskajā veikalā saskaņā ar šiem Noteikumiem.
5.2. Pircējam ir tiesības lauzt elektroniskajā veikalā noslēgto Pirkšanas – pārdošanas līgumu, par to rakstiski informējot pārdevēju ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā no preces piegādes datuma.
5.3. Pircējs var izmantot 5.2. punktā minētās Pircēja tiesības tikai tad, ja precei nav bojāta vai tās izskats nav būtiski mainījies, kā arī ja tā nav lietota.

  1. Pircēja pienākumi

6.1. Pircējam jāveic apmaksa par preci un tā jāsaņem šajos noteikumos paredzētajā kārtībā.
6.2. Ja Pircējs preču piegādes laikā, atsakās tās pieņemt bez pamatota iemesla, Pircējam pēc Pārdevēja pieprasījuma ir jāsedz preces atgriešanas izmaksas. 

6.3. Preču piegādes laikā Pircējam ir jāpārbauda paciņas un preces(ču) stāvoklis kopā ar Pārdevēju vai cilvēku, kas piegādājis pasūtījumu.
6.4. Izmantojot tiešsaistes veikalu, pircējs apstiprina, ka piekrīt šiem Pirkšanas – pārdošanas noteikumiem un ka tos ievēros.

  1. Preču cenas

7.1. Preču cenas tiešsaistes veikalā ir norādītas eiro. Tās sevī iekļauj PVN. Apstiprinot pasūtījumu, preču kopsummai tiek pieskaitīta arī piegādes maksa, ja tāda ir.

 

  1. Preču pasūtīšana un apmaksa

8.1. Pēc tiešsaistes veikala apmeklējuma, pircējs izvēlas preces, kas viņam patīk, ko vēlas iegādāties un ieliek tās iepirkumu grozā. Pēc iepirkumu groza piepildīšanas, Pircējs ievada personas datus, kas nepieciešami, lai izdarītu pasūtījumu: savu vārdu, uzvārdu, adresi, uz kuru tiks piegādāts pasūtījums, telefona numuru un citu papildus indormāciju, kas var būt svarīga veiksmīgai preces piegādei. Pircējs apstiprinās, ka ir izlasījis šos noteikumus un apstiprina pasūtījumu.
8.3. Jūs varat veikt apmaksu izmantojot Swed, Seb, Luminor, Citadelė, Šiaulių bankas elektroniskos bankas pakalpojumus, tāpat arī Visa / MasterCard maksājumu kartes. Norēķini ir iespējami tikai eiro valūtā. Maksājumi tiek apstrādāti, izmantojot MakeCommerce.lt apmaksas platformu.
 

  1. Preču piegāde

9.1. Pasūtot preces, pircējam ir jānorāda precīza, pilna preču piegādes adrese.
9.2. Pircējam prece ir jāsaņem pašam. Ja Pircējs nespēj saņemt preci pats, bet prece tiek piegādāta uz Pircēja norādīto adresi, Pircējam nav tiesību izteikt pretenzijas par preču piegādi nepareizajai personai.
9.3. Pārdevējs piegādā preci Pircējam saskaņā ar preču aprakstos norādītajiem noteikumiem.
9.4. Visu pārdoto preču īpašības ir norādītas katrai precei pievienotajā aprakstā. Pārdevējs neatbild par to, ka elektroniskajā veikalā esošās preces krāsa, forma vai citi parametri var neatbilst reālajam preces izmēram, formai un krāsai Pircēja izmantotā datora monitora īpašību dēļ.
9.5. Kad Pircējs lauž preces pirkšanas – pārdošanas līgumu, visa Pircēja samaksātā summa tiek atgriezta Pircējam, tostarp arī preču piegādes summa, par ko samaksājis Pircējs.

  1. Preču atgriešana

10.1. Kvalitatīvas preces var atgriezt 14 dienu laikā pēc saņemšanas. Pārdoto nekvalitatīvo preču defekti tiek novērsti, nekvalitatīvās preces apmainītas, atgrieztas saskaņā ar Lietuvas Republikas Civilkodeksa noteikumiem.
10.2. Atgriežot preces, ir jāievēro šādi nosacījumi:
10.2.1. Atgrieztajai precei ir jābūt tās oriģinālajā, nebojātā iepakojumā (šis punkts nav spēkā defektīvas preces atgriešanas gadījumā);
10.2.2. Pircējs nedrīkst būt preci sabojājis;
10.2.3. Precei jābūt nelietotai un nezaudējušai savu komerciālo izskatu: neskarta etiķete, nesaplīsusi aizsargplēve utt. (šis punkts nav spēkā defektīvas preces atgriešanas gadījumā);
10.2.4. Atgriežamajai precei jābūt tādā pašā komplektācijā, kādu sākotnēji ir saņēmis Pircējs (šis punkts nav spēkā defektīvas preces atgriešanas gadījumā);
10.2.5. Pārdevējam ir tiesības atteikties pieņemt pircēja atgrieztās preces, ja pircējs nav ievērojis preču atgriešanas nosacījumus;
10.2.6. Preču atgriešana tiek veikta Pārdevēja noteiktā veidā 14 (četrpadsmit) dienu laikā no preču saņemšanas datuma (šis punkts nav spēkā, ja prece/s ir sliktas kvalitātes – tādā gadījumā preču atgriešana tiek veikta likumā noteiktajā garantijas termiņā);
10.3. Piemērotas kvalitātes preču atgriešana un apmaiņa tiek veikta saskaņā ar Civilkodeksa 6.22810. panta 1.daļu;
10.4. Nauda, ko sākotnēji samaksājis Pircējs, taču vēlāk vēlējies, lai to atgriež, tiek atgriezta Pircēja kontā ne vēlāk kā 5 (piecas) dienas no preču atgriešanas datuma Pārdevējam, ja vien Pārdevējs un Pircējs nav vienojušies citādi. 

  1. Nobeiguma noteikumi

11.1. Šie noteikumi ir izstrādāti saskaņā ar Lietuvas Republikas tiesību aktiem.
11.2. Šie noteikumi un attiecības starp Pusēm, saistībā ar šiem noteikumiem, tiek piemērotas un interpretētas, pamatojoties uz Lietuvas Republikas likumiem.
11.3. Visas domstarpības, kas radušās no šo Noteikumu izpildes ir jārisina pārrunu ceļā. Ja vienošanos nevar panākt, domstarpības ir jārisina Lietuvas Republikas tiesību aktos noteiktajā kārtībā.
11.4. Puses tiek atbrīvotas no šajos Noteikumos noteikto saistību izpildes, ja tās nevar izpildīt neparedzētu apstākļu dēļ, kurus Puses nevar ietekmēt (Forsmažors).

    12. SMS Mārketings

Piekrītot SMS mārketingam no MB Digihouse un uzsākot pirkumu vai abonējot, izmantojot mūsu abonēšanas rīkus, jūs piekrītat saņemt periodiskas īsziņas (par savu pasūtījumu, ieskaitot atgādinājumus par neapstiprinātajiem pasūtījumiem), īsziņu mārketinga piedāvājumus un preču apmaksas īsziņas. Paziņojumu biežums var atšķirties. Piekrišana nav pirkuma nosacījums.

Ja jūs vēlaties atteikties no mārketinga īsziņu un citu ziņu saņemšanas, lūdzu atbildiet ar STOP uz jebkuru no īsziņām, ko jums sūtam vai izmantojiet atteikšanās saiti, ko jums sniedzam katru reizi, kad ar jums sazināmies citā veidā. Jūs saprotat un piekrītat, ka līdzīgi atteikšanās veidi, piemēram, citu, līdzīgu vārdu izmantošana vai citādi pieprasījumi netiks uzskatīti par pietiekamiem, lai atteiktos. Mēs neiekasējam maksu par pakalpojumu, taču jūs esat atbildīgs par visām maksām, kas saistītas ar īsziņām, kuras noteicis jūsu pakalpojumu sniedzējs. Var tikt piemērota maksa par īsziņām un mobilo datu izmantošanu.
Lai iegūtu vairāk informācijas jūs varat ar mums arī sazināties šeit https://www.robohouse.lv/pages/contact-us

Mēs paturam tiesības mainīt jebkuru telefona numuru vai īsu kodu, ko izmantojam, lai sniegtu pakalpojumus jebkurā laikā. Tādos gadījumos, jūs tiksiet informēts. Jūs piekrītat, ka jebkādas īsziņas, ko sūtat uz mūsu pielāgoto telefona numuru vai īso kodu, tostarp STOP pieprasījumi, var netikt saņemtas, un mēs neesam atbildīgi par šādās īsziņās izteikto pieprasījumu izpildi.

Tiktāl, cik to pieļauj piemērojamie tiesību akti, jūs piekrītat, ka mēs neesam atbildīgi par jebkādas ar Pakalpojuma starpniecību nosūtītas informācijas kļūmi, aizkavēšanos vai nepareizu nosūtīšanu, jebkādām kļūdām šajā informācijā un/vai jebkādām darbībām, kuras jūs varat veikt vai varat neveikt. Paļaušanos uz informāciju vai Pakalpojumu.

Jūsu tiesības uz privātumu ir mums svarīgas. Lai noteiktu kā mēs ievācam un izmantojam jūsu personīgo informāciju, jūs varat pārskatīt mūsu privātuma politiku  https://www.robohouse.lv/pages/privatumo-politika

Uz augšu